Reklama, public relations, promo, mediální partnerství pro kulturní projekty – hudební, divadelní, filmové či taneční festivaly, koncerty, premiéry, knihy, filmy apod.
Public relations
Media relations:
- výběr klíčových témat
- příprava PR plánu
- příprava tiskových zpráv, resp. základních PR sdělení
- distribuce tiskových zprávy médiím dle uzávěrek: TV, radia, deníky, týdeníky, měsíčníky, internetové servery
- distribuce obrazových materiálů / videí TV pořadům
- follow-up ohlasů
- úzká spolupráce s hudebními časopisy a rozhlasovými pořady
- administrace novinářských akreditací
- kontaktování klíčových novinářů osobně / telefonicky
- každodenní kontakt s novináři
- vytvoření všech obecných PR textů k festivalu
Tiskové konference:
- naplánování
- distribuce pozvánek
- telefonické pozvání klíčových novinářů
- příprava materiálů / press kitů
- uvádění konference a starost o novináře
- spolupráce na produkčním zajištění
Získání materiálů od umělců a exkluzivní rozhovory s vybranými médii:
- komunikace a koordinace přímo s umělci, resp. jejich managery, ohledně všech potřebných materiálů – fotografií, textů, videospotů apod., svolení k jejich použití, svolení k natáčení, fotografování apod.
- rozhovory předem po e-mailu či telefonicky s vybranými médii
- koordinace rozhovorů přímo s umělci na místě akce
- dohlížení, získání svolení
- rozhovory s pořadateli
- dohlížení na dodržování podmínek fotografování a natáčení
Ostatní:
- funkce mluvčího akce
- příprava press centra a přítomnost před a během akce, péče o zástupce médií
- příprava a výkon krizové komunikace v případě problémů – kontaktování novinářů, příprava základních sdělení
- zpracování základního monitoringu, resp. zprostředkování kompletního monitoringu Newton IT
Marketing akce
- vytipování cílových skupin
- vytipování skupin, které by festival mohly zajímat – školy, hudebníci apod.
- spolupráce s organizacemi a skupinami, které patří do zájmové sféry akce
- konzultace ohledně cenové struktury apod.
Marketing sponzoři
- vypracování sponzorských nabídek dle požadavků vedení akce
- dojednání smluv se sponzory
- péče o plnění sponzorů a dohlížení na dodržování sponzorských plnění vzhledem k dohodnuté sponzorské struktuře – jak předem, tak i na místě festivalu
- spolupráce na produkci veškerého plnění sponzorů: bannery, spoty, reklamní stany, vstupenky
- dohlížení a hájení zájmů generálního a hlavních partnerů
- vypracování kompletního monitoringu a poskytnutí partnerům festivalu
Promo aktivity
- vymýšlení a dohlížení na promoaktivity, kreativní stránka
- soutěže o vstupenky / CD – radia, TV, hudební časopisy, internetové servery atd.
- komunikace s vydavatelskými labely, kulturními instituty, které festival podpoří apod.
- veškeré mailing pozvánky na vybrané adresy a příznivce
Reklamní kampaň
Vytvoření a produkce celé reklamní kampaně:
- příprava mediaplánu a jeho odsouhlasení včetně rozpočtu a termínů
- zpracování nabídky pro mediální partnery
- oslovení a získání mediálních partnerů
- produkce tištěných materiálů – spolupráce s grafikem, výběr sdělení, návrh textů, výběr tiskáren apod.
- koordinace a produkce veškeré inzerce ve spolupráci s danými médii
- koordinace a produkce spotových kampaní, včetně návrhů textů – radio i TV
- zprostředkování výlepu plakátů, distribuce letáků
- péče o plnění mediálním partnerům
Webové stránky
- konzultace k výběru systému, podoby, providera
- kompletní obsahový up-date stránek