KAŽDÁ AKCE POTŘEBUJE SVÉHO DIVÁKA

Jiří Sedlák - ArtsMarketing.cz: reklama, public relations, promo, mediální partnerství pro kulturní projekty - hudební, divadelní, filmové či taneční festivaly, koncerty, premiéry, knihy, filmy apod.

Public relations

Media relations:

  • výběr klíčových témat
  • příprava PR plánu
  • příprava tiskových zpráv, resp. základních PR sdělení
  • distribuce tiskových zprávy médiím dle uzávěrek: TV, radia, deníky, týdeníky, měsíčníky, internetové servery
  • distribuce obrazových materiálů / videí TV pořadům
  • follow-up ohlasů
  • úzká spolupráce s hudebními časopisy a rozhlasovými pořady
  • administrace novinářských akreditací
  • kontaktování klíčových novinářů osobně / telefonicky
  • každodenní kontakt s novináři
  • vytvoření všech obecných PR textů k festivalu

Tiskové konference:

  • naplánování
  • distribuce pozvánek
  • telefonické pozvání klíčových novinářů
  • příprava materiálů / press kitů
  • uvádění konference a starost o novináře
  • spolupráce na produkčním zajištění

Získání materiálů od umělců a exkluzivní rozhovory s vybranými médii:

  • komunikace a koordinace přímo s umělci, resp. jejich managery, ohledně všech potřebných materiálů – fotografií, textů, videospotů apod., svolení k jejich použití, svolení k natáčení, fotografování apod.
  • rozhovory předem po e-mailu či telefonicky s vybranými médii
  • koordinace rozhovorů přímo s umělci na místě akce
  • dohlížení, získání svolení
  • rozhovory s pořadateli
  • dohlížení na dodržování podmínek fotografování a natáčení

Ostatní:

  • funkce mluvčího akce
  • příprava press centra a přítomnost před a během akce, péče o zástupce médií
  • příprava a výkon krizové komunikace v případě problémů – kontaktování novinářů, příprava základních sdělení
  • zpracování základního monitoringu, resp. zprostředkování kompletního monitoringu Newton IT

Marketing akce

  • vytipování cílových skupin
  • vytipování skupin, které by festival mohly zajímat – školy, hudebníci apod.
  • spolupráce s organizacemi a skupinami, které patří do zájmové sféry akce
  • konzultace ohledně cenové struktury apod.

Marketing

  • sponzoři
  • vypracování sponzorských nabídek dle požadavků vedení akce
  • dojednání smluv se sponzory
  • péče o plnění sponzorů a dohlížení na dodržování sponzorských plnění vzhledem k dohodnuté sponzorské struktuře – jak předem, tak i na místě festivalu
  • spolupráce na produkci veškerého plnění sponzorů: bannery, spoty, reklamní stany, vstupenky
  • dohlížení a hájení zájmů generálního a hlavních partnerů
  • vypracování kompletního monitoringu a poskytnutí partnerům festivalu

Promo aktivity:

  • vymýšlení a dohlížení na promoaktivity, kreativní stránka
  • soutěže o vstupenky / CD – radia, TV, hudební časopisy, internetové servery atd.
  • komunikace s vydavatelskými labely, kulturními instituty, které festival podpoří apod.
  • veškeré mailing pozvánky na vybrané adresy a příznivce
  • Reklamní kampaň

    Vytvoření a produkce celé reklamní kampaně:

    • příprava mediaplánu a jeho odsouhlasení včetně rozpočtu a termínů
    • zpracování nabídky pro mediální partnery
    • oslovení a získání mediálních partnerů
    • produkce tištěných materiálů – spolupráce s grafikem, výběr sdělení, návrh textů, výběr tiskáren apod.
    • koordinace a produkce veškeré inzerce ve spolupráci s danými médii
    • koordinace a produkce spotových kampaní, včetně návrhů textů – radio i TV
    • zprostředkování výlepu plakátů, distribuce letáků
    • péče o plnění mediálním partnerům

    Webové stránky:

    • konzultace k výběru systému, podoby, providera
    • kompletní obsahový up-date stránek